Dorpsapp komt eraan
Geplaatst op 24 juni 2026
Beste inwoner van Haarlo,
De Dorpsapp Haarlo komt eraan! Met deze app kunnen inwoners, verenigingen, organisaties en stichtingen elkaar makkelijk vinden en op de hoogte houden van activiteiten en nieuws uit het dorp.
Om een goede start te maken, organiseren we een kick-off bijeenkomst op 2 september. We komen graag samen om met elkaar te bespreken hoe we straks de app gaan vullen en/of beheren. Daarom nodigen we graag van iedere vereniging, organisatie, bedrijf of stichting ten minste één vertegenwoordiger uit. Het is fijn als ook degene die de app namens jullie gaat beheren of vullen aanwezig kan zijn.
Wanneer: Woensdag 2 september
Hoe laat: 19.30 uur
Waar: Kulturhus ‘t Stieltjen
Aanmelden kan via:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfiGzvGxD5fmJAX_k68M4jjDGD1Hr0IDMuu5WhoELQva6N9Rw/viewform?usp=publish-editor
We hopen jullie op 2 september te zien en samen een mooie start te maken met onze dorpsapp.
Groeten,
Anne Prinsen
Hans van Baardwijk
Vanessa Lappenschaar
Namens de werkgroep Dorpsapp Haarlo